Известие

Collapse
No announcement yet.

'145 1.6 TS - регулира ли се съединител ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • '145 1.6 TS - регулира ли се съединител ?

    Има ли някакъв начин да се регулира
    хода и мястото на отделянето на съединителя при TS ?
    Един приятел разправяше за някакъв винт и контрагайка, но не разбрах на работния цилиндър отпред ли са ? Или се е объркал ?

    Не ми казвайте - нов, нов е днес си я взех от смяна, всичко ок, на високото отцепване не съм свикнал и на мекия педал.
    Last edited by Ivo_; d.m.y г., 01:15.
    145 1.6TS '97

  • #2
    не може да се регулира
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      ок...
      то той се пооправи, "слегна" за няколко дни каране.
      явно е трябвало да се напасват дисковете.

      Сложих MecArm...
      Знам кое е хубаво но за това стигнаха финансите, иначе трябваше да стои в бокса. Ще пиша като се прецака. 10 - 20 000 ако направи ще съм доволен.
      145 1.6TS '97

      Comment


      • #4
        20к ще изкара
        EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
        Suzuki GSXF600 99г.
        Bravo 1.9 8V Multijet

        Comment


        • #5
          MECARM

          Така... Изкара 9 години и 115-120 хиляди MECARM-a,
          който някога сложих.

          В момента има познатото - щрак-щрак при натискане и отпускане на педала. Предишния си замина така - лагера вкопава в пластините на притискателя.

          ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:39 ----------

          И сега, както преди 9 години въпроса е същия...
          VALEO 268,00
          BORG & BECK 265,00
          AP 228,50
          LUK 193,00
          MECARM 141,00

          ---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

          Дали да се напъвам за по скъп...
          Или пак мекарм...
          Носачи и купих, искам са да оправя съединителя заедно с тях...
          145 1.6TS '97

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ivo_ Покажи съобщение
            Така... Изкара 9 години и 115-120 хиляди MECARM-a,
            който някога сложих.

            В момента има познатото - щрак-щрак при натискане и отпускане на педала. Предишния си замина така - лагера вкопава в пластините на притискателя.

            ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:39 ----------

            И сега, както преди 9 години въпроса е същия...
            VALEO 268,00
            BORG & BECK 265,00
            AP 228,50
            LUK 193,00
            MECARM 141,00

            ---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

            Дали да се напъвам за по скъп...
            Или пак мекарм...
            Носачи и купих, искам са да оправя съединителя заедно с тях...
            Защо не се довериш на изпитаното?
            sigpic
            1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
            2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
            2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Защото всички твърдят непрекаснато какво дърво е Mecarm.

              Но май пак това ще е
              Last edited by Ivo_; d.m.y г., 01:22.
              145 1.6TS '97

              Comment


              • #8
                Купи си най евтиното...и си ти

                Comment


                • #9
                  AP 11-години и почти 200хил. КМ.
                  АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                  Comment


                  • #10
                    Купих и Luk 622 1423 00.
                    (с отстъпка от БГ сайт... )
                    Утре трябва да е готова.

                    На предишния Mecarm феродовия е щял да кара още доста.
                    Притискателя - поизтъркани пластините и една изкривена - на 2-3мм пропаднала, явно тя е щракала.

                    edit: На първо каране - бива. Но много мек тоя Люк...
                    Last edited by Ivo_; d.m.y г., 22:08.
                    145 1.6TS '97

                    Comment


                    • #11
                      С нови носачи, сходимост на преден мост, с новия съединител колата става все по приятна за каране, както е била преди

                      Имам два въпроса: при работа на двигателя на място, изключена от скорост, вдигнат капак, ако човек се заслуша внимателно окъм прозорчето над съединителя се чува слабо виене. Не зависи от това дали е натиснат съединителя.
                      Надявам се да не е сериозен проблем ?

                      След 100-200 км се появи леко виене откъм лагера на лява главина, зависи само от скоростта на колата - наи ясно се чува от 40 до към 60 км/ч, не зависи от обороти на двигателя, има го даже при изключена от скорост, не зависи от това натиснат ли е съединителя...
                      Възможно ли е да си е тръгнал лагера на главината, заради "многото бой с чука, който изяла голямата полуоска докато излезе, понеже много била клеясала и едвам излязла" - така ми се похвали майстора ?
                      145 1.6TS '97

                      Comment


                      • #12
                        При мен се чуваше най силно от 80 до 90км/ч.Вдигни на крик и завърти силно с ръка колелото.Тогава ще разбереш.А и като чета май май доста си я покарал без да сменяш нищо,което е похвално де,но все някога му идва времето на лагера макар и с малко помощ от майстора с чука.

                        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                        Comment

                        Working...
                        X